.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهکار جدید از اخوی مدیر ورزش استان

از قدیم گفته اند هر کاری را باید به اهلش سپرد این قضیه مصداق به برادر مدیر ورزش بیشتر می آید وی که سابقه سرپرستی تحمیلی در چند دوره گذشته لیگ دسته اول کشور را داشت و در همان مدت زمان نیزنشان داد از این کار چیزی بلد نیست و یک بار دیگر با کار خارق العاده خود موجب شکست ورزش استان بخصوص فوتبال شد .

در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم صنعت ساری با سرپرست تحمیلی خود برابر اتکاء گرگان قرار گرفت و در شرایطی که از حریف خود با دوگل عقب بود سر مربس تیم ساروی قصد تعویض دو بازیکن را داشت اما از دسته گل جناب سرپرست خبر نداشت.
اخوی محترم مدیر ورزش استان در این مسابقه لیست18 نفره تیم صنعت را به علت کاهلی در انجام امورلیست 16 نفره تیم را تحویل نماینده فدراسیون داد و فراموش کرد که دو جای  باقی مانده را پر کند در حین جریان مسابقه سرمربی تیم قصد داشت تعویضی صورت دهد اما ای دل غافل بازیکنان تعویضی در لیست ارائه شده نبودند بعد از اینکه برگه تعویض به داور چهارم داده شد در کمال تعجب نام بازیکن تعویضی امیر ذلیکانی که قصد ورود به زمین را داشت خبری نیست و به همین منوال با ممانعت داور البته از راه قانونی مواجه میشود .
هرچند چهره سرمربی عصبانی تیم صنعت در این لحضات دیدنی بود ولی چاره کار چه بود جناب سرپرست برادر محترم مدیر دستگاه ورزش استان است و از طرف مجموعه مذکور حمایت می شود شاید اگر ما هم جای علوی مدیر موقت باشگاه بودیم در همین مدت زمان کم ابلاغ پریچهره سر پرست را لغو می کردیم .
اما ای دل که هر چه گویم کم است نمیشود دیگر شاید خودمان زودتر عوض شویم در این شرایط باید مسئولان استان به یاری این تیم بشتابند چون به قول مدیر دستگاه ورزش جناب استاندار در معقوله ورزشی بسیار نکته سنج است و تمامی قضایا را دنبال میکند شاید گوشه چشمی به تیم صنعت داشته باشد و ما را از شر این قضیه و سر پرست تحمیلی راحت کند حالا خوب است . که یک بار تجربه سقوط به لیگ دسته دوم را به علت عدم آشنایی با وی تجربه کردیم نمیدانیم چرا همیشه از افرادی باید در ورزش بخصوص فوتبال استفاده شود که کارنامه مدیریتی خوبی از خود به جای نگذاشته اند واقعا جای بسیار اندوه و ناراحتی میباشد که به علت عدم آشنایی یک سرپرست به قوانین بازی امتیازات به راحنی از دست رود مگر می شود جایه خالی را در لیست ندید و از آن چشم پوشی کرد واقعا چرا مسئولان استان بخصوص دربخش ورزش تصمیمات خوبی را اتخاذ نمی کنند و با همه رودربایستی دارندالبته از مجموعه ای که بعضی از مسئولانش نسبت فامیلی دارند بیشتراز این انتظار نمی رود به امید روزی که با واقعیتها کنار بیاییم.تازه در کنار جناب سرپرست یک نیروی کمکی همیشه به عنوان بادیگارد وی را همراهی می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1390
پریچهره دوس داره همه فک فامیلاشو دور و بر خودش داشته باشه،مگه بده ، مدیریت ارث باباشه که بهش رسیده و برادرش هم سهم داره... برین ببینین تو مسابقات بین المللی دوچرخه سواری چند نفر ابلاغ ماموریت داشتن و چند روز به این مسابقات رفتند مثلا آقای بازرس و رییس امور اداری و کارشناس بودجه و ... البته این آقایون توی همه مراسم و ماموریتها چه برن و چه نرن حق ماموریتو میگیرن ... به به به به به به

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.